25 September 25 / Kathagen

Functieomschrijving

Wij zijn op zoek naar een boekhouder die verantwoordelijk is voor een breed aantal boekhoudkundige taken.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Je bent verantwoordelijk voor de boeking van aankoop- en verkoopfacturen.
  • Je verzorgt de btw-aangifte, Intrastat- en IC aangifte met de boekingen.
  • Je bent verantwoordelijk voor de rapportages.
  • Je behandelt diverse Excel-documenten.
  • Je bent verantwoordelijk voor de opmaak van de jaarlijkse inventaris.
  • Je bereidt de jaarafsluiting voor.
  • Je doet andere diverse administratieve en boekhoudkundige taken.

Profiel

  • Je bent competent en flexibel.
  • Je bent collegiaal ingesteld.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands.
  • We werken voorlopig nog met het pakket Briljant, maar we stappen binnenkort over naar het modulaire ERP systeem ODOO. Je hebt bij voorkeur al ervaring met dit programma; het is zeker geen vereiste.
  • Je hebt OF een bachelordiploma in een boekhoudkundige richting en minstens vijf jaar relevante ervaring OF vergelijkbaar door ervaring.
  • Je hebt een uitstekende kennis van Excel.
  • Je bent leergierig en hebt voeling met ons professionele gamma van machines,...

Professionele vaardigheden

  • De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...)
  • De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
  • Domein: Klantenboekhouding
  • Domein: Algemene boekhouding
  • Commissielonen berekenen De commerciële resultaten controleren en verantwoorden
  • De stock (inkomende/uitgaande goederen) en de productie verifiëren en valoriseren De flow (aankopen van grondstoffen, omzet, ...) analyseren en de inventaris opmaken
  • Domein: Leveranciersboekhouding

Persoonlijke vaardigheden

  • Zelfstandigheid
  • Digitaal denken
  • Plannen en organiseren
  • Resultaatgerichtheid
  • Klantgerichtheid
  • Communiceren
  • Initiatief
  • Flexibiliteit
  • Stressbestendigheid
  • Creativiteit
  • Analyseren
  • Verantwoordelijkheid
  • Zorgvuldigheid
  • Zelfontwikkeling
  • Samenwerken
  • Assertiviteit
  • Betrouwbaarheid

Aanbod

  • Je krijgt een vast contract van 30.5 uur aangeboden (4/5)
  • Je wordt opgeleid door onze huidige boekhouder.
  • We werken samen met een extern boekhoudkantoor. Je kan hier altijd terecht bij vragen.
  • Je komt terecht in een stabiel en groeiend familiebedrijf met een 20-tal werknemers.
  • Een positief en collegiaal team is heel belangrijk voor ons: we organiseren regelmatig activiteiten om te zorgen voor een goede team spirit.
  • Je komt terecht in een vast uurrooster. Op maandag begin je om 9u00, de rest van de week begin je om 8u00. Tussen 12u00 en 13u00 heb je middagpauze. Je werkdag stopt om 17u, behalve op vrijdag om 16u (beurtrol).
  • Wij bieden een markcontorm salaris afhankelijk van de ervaring en aantrekkelijke extralegale voordelen.
  • Vakantieplanning gaat in overleg met de collega's.
  • Je vrije dag is bespreekbaar.

Lees meer binnen

Vloeren vegen in de bouwsector: hoe, wanneer en waarom?

24-09-2025

Vloeren vegen op de bouwplaats is essentieel voor veiligheid, efficiƫntie, kwaliteit en een professionele uitstraling.
Omdat vuil varieert van stof en zand tot spijkers en brokken cement, moet er dagelijks en na specifieke klussen worden geveegd.
Dit kan met krachtige veegmachines, afhankelijk van de ruimte en het type vuil. Met de juiste aanpak, materialen en bescherming wordt schoonmaken een vast onderdeel van elk bouwproject.

 Vloeren vegen in de bouwsector: hoe, wanneer en waarom?
De professionele adviseurs van het Kathagen team staan voor jou klaar.
Team Kathagen
Contacteer ons: info@kathagen.be